Komisijas uzdevumi un tiesības norādīti komisijas nolikumā (pieejams: https://failiem.lv/f/m4g2ssuw)
Administratīvās komisijas sekretāra pienākumi:
1. saskaņojot ar Administratīvās komisijas priekšsēdētāju, noteikt Administratīvās komisijas sēdes darba kārtībā iekļautos jautājumus;
2. sagatavot izskatīšanai Administratīvās komisijas sēdē administratīvā pārkāpuma lietas, kā arī uzaicināt uz komisijas sēdi personas, kuru piedalīšanās Administratīvās komisijas sēdē ir nepieciešama;
3. kārtot Administratīvās komisijas lietvedību, nodrošināt nepieciešamo dokumentu un informācijas ievadi Administratīvo pārkāpumu atbalsta informācijas sistēmā (APAS);
4. veikt administratīvo sodu analītisko uzskaiti, sagatavot informāciju domei;
5. veikt citus uzdevumus Administratīvās komisijas darbības nodrošināšanai.
Administratīvās atbildības likumā noteikts, ka administratīvā pārkāpuma procesu ir tiesīga veikt amatpersona, kurai ir augstākā izglītība vai ja tā ir Iekšlietu ministrijas sistēmas iestādes vai Ieslodzījuma vietu pārvaldes amatpersona ar speciālo dienesta pakāpi, Militārās policijas amatpersona vai pašvaldības policijas amatpersona (vismaz vidējā izglītība).
Pretendenti aicināti pieteikties, iesniedzot motivācijas vēstuli un CV, vienā no sekojošiem veidiem:
1. personīgi iesniedzot prasītos dokumentus Durbes novada domes kancelejā, Dunalkas pagasta pārvaldē, Vecpils pagasta pārvaldē vai Durbes pilsētas pārvaldē;
2. nosūtot prasītos dokumentus pa pastu uz adresi Parka iela 2, Lieģi, Tadaiķu pagasts, Durbes novads, LV-3447;
3. iesūtot elektroniski dokumentus, kas parakstīti ar elektronisko parakstu, uz elektronisko pastu dome@durbe.lv vai,
izmantojot tiešsaistes formas, kuras pieejamas Vienotajā valsts un pašvaldību pakalpojumu portālā (www.latvija.lv).